Jak nakupovat?

JAK NAKUPOVAT

Pro vystavení objednávky postupujte dle následujícího postupu:

  1. Nakupovat můžete se zaregistrováním vlastního účtu nebo bez registrace. Zaregistrovat se můžete v pravém horním rohu kliknutím na "založit účet". Pro trvalý přístup zvolíte jméno a heslo. Ve Vašem účtu budete mít uloženy všechny Vaše fakturační a dodací údaje, nebudete je tedy muset opět zadávat při příštím nákupu. Také zde naleznete evidenci všech vašich objednávek a vystavených dokladů.
  2. Pro nákup zboží klikněte v bočním vertikálním menu na vybranou kategorii. (např. výškově nastavitelné stoly)
  3. Vyberte produkt, který chcete zakoupit. Můžete také použít vyhledávací pole v horním menu.
  4. Po vybrání vložte potřebné množství do košíku. V případě, že produkt tvoří více možnosti ( například velikost bot ), vyberte požadovanou variantu a vložte do košíku.
  5. Zde můžete kliknout na „Pokračovat v nákupu“ nebo přejít rovnou do pokladny.
  6. Při nákupu bez registrace, vyplňte fakturační údaje, doručovací adresu – pokud je jiná než fakturační. Pokud jste firma, zaškrtněte „Nakupuji na firmu“ a vyplňte IČ.  Zbývající údaje se načtou z databáze ARES. V této fázi si také můžete vytvořit účet zaškrtnutím políčka „Chci se zaregistrovat v eshopu“ a vyplněním přihlašovacího jména a hesla pro snadnější budoucí nákupy.
  7. Zvolte způsob doručení.
  8. Zvolte způsob platby.
  9. Odešlete objednávku. Na Váš email Vám přijde automatické potvrzení přijetí objednávky. O vyřízení objednávky a příp. termínu dodání budete neprodleně informováni emailem v pracovních hodinách Po-Pá 9:00-16:00 hod  Pokud jste zadali platbu převodem, můžete objednávku rovnou zaplatit dle platebních údajů. Přijde v druhém mailu zálohová faktura. Pro usnadnění ze také využít přiložený QR kód.

DOSTUPNOST ZBOŽÍ

Většinu zboží držíme skladem, přesto jsou některé produkty na objednávku nebo nemusí být na skladě potřebné množství a termín doskladnění může v některých případech být i 2-3 týdny. Ihned po zpracování objednávky Vás budeme v pracovních hodinách kontaktovat s informací o dostupnosti a termínu doručení. Pokud Vám tento termín nebude vyhovovat, máte možnost v tuto chvíli objednávku ještě zrušit. Odeslané objednávky jsou doručeny následující pracovní den sběrnou službou (více v sekci doprava). Pokud potřebujete zboží doručit v jiný termín, než následující pracovní den, kontaktujte nás emailem či telefonicky, popř. napište do poznámky v objednávce. Dostupnost zboží si můžete také před zaplacením ověřit na telefonním čísle 608 064 231 (Po-Pá 9:16 hod).

ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Pokud z nějakého důvodu potřebujete objednávku před doručením zrušit, (např. Vám nevyhovuje termín dodání), odpovězte prosím co nejdříve na potvrzovací email, který Vám přijde po zadání objednávky. Storno Vám bude potvrzeno emailem v pracovních hodinách Po-Pá 9:00-16:00.

Záznamy nebyly nalezeny...